The essay makes a bibliographical survey of the pedagogical dimension involved in the cultural horizon of humanism and post-humanism in a glimpse of time between the last decade of the last century and the first of the XXI, both nationally and internationally.
Il saggio compie una ricognizione bibliografica della dimensione pedagogica coinvolta nell’orizzonte culturale dell'umanesimo e del post-umanesimo in uno scorcio di tempo tra l’ultimo decennio del secolo scorso e il primo del XXI, sia in ambito nazionale che internazionale.
(2017). Umanesimo, Postumanesimo, Educazione [journal article - articolo]. In PEDAGOGIA E VITA. Retrieved from http://hdl.handle.net/10446/193946
Umanesimo, Postumanesimo, Educazione
Crotti, Monica
2017-01-01
Abstract
The essay makes a bibliographical survey of the pedagogical dimension involved in the cultural horizon of humanism and post-humanism in a glimpse of time between the last decade of the last century and the first of the XXI, both nationally and internationally.File | Dimensione del file | Formato | |
---|---|---|---|
Rassegna bibliografica PeV.pdf
Solo gestori di archivio
Versione:
publisher's version - versione editoriale
Licenza:
Licenza default Aisberg
Dimensione del file
322.91 kB
Formato
Adobe PDF
|
322.91 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
Pubblicazioni consigliate
Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo