(2021). Digital transformation through the introduction of B2B e-commerce platforms: economic and social outcomes of utilitarian and hedonic gamification mechanisms . Retrieved from http://hdl.handle.net/10446/205498

Digital transformation through the introduction of B2B e-commerce platforms: economic and social outcomes of utilitarian and hedonic gamification mechanisms

Magno, Francesca;Cassia, Fabio
2021-01-01

2021
Magno, Francesca; Cassia, Fabio
File allegato/i alla scheda:
File Dimensione del file Formato  
Conference Proceedings_CBIM2021_08_24.pdf

Solo gestori di archivio

Versione: publisher's version - versione editoriale
Licenza: Licenza default Aisberg
Dimensione del file 4.63 MB
Formato Adobe PDF
4.63 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/205498
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact