(2025). Teaching models and learning outcomes in entrepreneurship education: the role of students’ and enterprising parents’ gender . Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/293385

Teaching models and learning outcomes in entrepreneurship education: the role of students’ and enterprising parents’ gender

Cascavilla, Ilaria;Minola, Tommaso
2025-01-01

2025
Cascavilla, Ilaria; Minola, Tommaso
File allegato/i alla scheda:
File Dimensione del file Formato  
Cascavilla+&+Minola_merged.pdf

Solo gestori di archivio

Versione: publisher's version - versione editoriale
Licenza: Licenza default Aisberg
Dimensione del file 1.1 MB
Formato Adobe PDF
1.1 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/293385
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact