(2023). Feasibility of a teacher training intervention to improve primary school children motor competence and motivation through student-centred motor learning pedagogical approaches . Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/310266

Feasibility of a teacher training intervention to improve primary school children motor competence and motivation through student-centred motor learning pedagogical approaches

Crotti, Matteo;
2023-01-01

2023
Crotti, Matteo; Woodfield, Lorayne Angela; Duncan, Michael
File allegato/i alla scheda:
File Dimensione del file Formato  
2023 Feasibility+of+a+teacher+training.pdf

Solo gestori di archivio

Versione: publisher's version - versione editoriale
Licenza: Licenza default Aisberg
Dimensione del file 4.31 MB
Formato Adobe PDF
4.31 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/310266
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact