(2025). A Parent-Led Gamified Stability Skills Intervention Enhances Stability Skill But Not General Motor Competence in Children Aged 4–5 Years [journal article - articolo]. In JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT. Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/311328

A Parent-Led Gamified Stability Skills Intervention Enhances Stability Skill But Not General Motor Competence in Children Aged 4–5 Years

Crotti, Matteo;
2025-10-01

articolo
ott-2025
Duncan, Michael J.; Fitton-Davies, Katie; Clarke, Samantha; Africa, Eileen; Crotti, Matteo; Martins, Ricardo
(2025). A Parent-Led Gamified Stability Skills Intervention Enhances Stability Skill But Not General Motor Competence in Children Aged 4–5 Years [journal article - articolo]. In JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT. Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/311328
File allegato/i alla scheda:
Non ci sono file allegati a questa scheda.
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/311328
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact