The chapter describes the methodologies, the process and the outcomes of en educational programme promoted by Goethe Institu Rom aimed at mediating a contemporary art exhibition centered on coloniual legacies in Europe in the XXIst Century.
(2023). Transcultural attentiveness: per la costruzione di una comunità intergenerazionale di interpretazione dei patrimoni coloniali . Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/260309
Transcultural attentiveness: per la costruzione di una comunità intergenerazionale di interpretazione dei patrimoni coloniali
Cimoli, Anna Chiara;
2023-01-01
Abstract
The chapter describes the methodologies, the process and the outcomes of en educational programme promoted by Goethe Institu Rom aimed at mediating a contemporary art exhibition centered on coloniual legacies in Europe in the XXIst Century.File allegato/i alla scheda:
File | Dimensione del file | Formato | |
---|---|---|---|
2023_Cimoli_ANTIRAZZISMO E SCUOLE_estratto.pdf
accesso aperto
Versione:
publisher's version - versione editoriale
Licenza:
Creative commons
Dimensione del file
8.45 MB
Formato
Adobe PDF
|
8.45 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
Pubblicazioni consigliate
Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo