(2024). USING COLLABORATIVE AUTOETHNOGRAPHY TO UNDERSTAND THE CONSTRUCTION OF PHD STUDENTS’ PROFESSIONAL IDENTITY [booklet chapter - contributo in monografia senza ISBN]. Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/274532

USING COLLABORATIVE AUTOETHNOGRAPHY TO UNDERSTAND THE CONSTRUCTION OF PHD STUDENTS’ PROFESSIONAL IDENTITY

Gambirasio, Maddalena;Arcuri, Fabrizio;Capriotti, Virginia;Esposito, Rosy;Giannì, Jessica;La Tona, Antonino;Lazzaroni, Paolo;Sangalli, Silvia
2024-01-01

contributo in monografia senza ISBN
Volume degli abstract fdella 2ND Conference Association of European Qualitative Researchers in Psychology "What qualitative psychological research becomes in the age of uncertainty?", Milano (Italia), 26-28 giugno 2024
2024
Gambirasio, Maddalena; Arcuri, Fabrizio; Capriotti, Virginia Santa; Esposito, Rosy; Gianni', Jessica; LA TONA, Antonino; Lazzaroni, Paolo; Sangalli, S...espandi
File allegato/i alla scheda:
File Dimensione del file Formato  
Gambirasio et al- Abstract Equip 2024.pdf

Solo gestori di archivio

Versione: publisher's version - versione editoriale
Licenza: Licenza default Aisberg
Dimensione del file 2.13 MB
Formato Adobe PDF
2.13 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/274532
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact