(2025). Evaluating VR-Enhanced Language Learning Apps: Pedagogical Approaches and Practical Implications for ELT . Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/297830

Evaluating VR-Enhanced Language Learning Apps: Pedagogical Approaches and Practical Implications for ELT

Giofre, Valeria
2025-01-01

valeria.giofre@unibg.it
scientifica
Inglese
2025
Extended reality, AI, and discursive formations: Educational and professional perspectives
Anesa, Patrizia; Hawkinson, Eric; Giofrè, Valeria; Wilkinson, Phillip; Amidon, Stephen;
Anesa, Patrizia
online
978-88-97253-11-2
12
36
61
Italy
Bergamo
Università degli studi di Bergamo
Settore ANGL-01/C - Lingua, traduzione e linguistica inglese
Evaluating VR Enhanced Language Learning Apps; Pedagogical Approaches ELT; Practical Implications ELT
   Enhancing ESP competence in educational and professional contexts via Augmented Reality
   MUR - MINISTERO DELL'UNIVERSITA' E DELLA RICERCA - Segretariato generale Direzione generale della ricerca - Ufficio IV
   2022R9K3AR_01
info:eu-repo/semantics/bookPart
(2025). Evaluating VR-Enhanced Language Learning Apps: Pedagogical Approaches and Practical Implications for ELT . Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/297830
open
1.2 Contributi in volume - Book chapters::1.2.01 Contributi in volume (Capitoli o Saggi) - Book Chapters/Essays
CERLIS Series::Vol. 12: Extended reality, AI, and discursive formations: Educational and professional perspectives
Non definito
Giofre', Valeria
1
268
File allegato/i alla scheda:
File Dimensione del file Formato  
CERLIS vol12-3-Giofre_36-61.pdf

accesso aperto

Versione: publisher's version - versione editoriale
Licenza: Creative commons
Dimensione del file 354.96 kB
Formato Adobe PDF
354.96 kB Adobe PDF Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/297830
Citazioni
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact