(2024). Continuous Self-learning for conference interpreting trainees: the case of the University of Bologna [journal article - articolo]. In THE INTERPRETERS' NEWSLETTER. Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/308606

Continuous Self-learning for conference interpreting trainees: the case of the University of Bologna

Bertozzi, Michela
2024-01-01

articolo
2024
Bertozzi, Michela
(2024). Continuous Self-learning for conference interpreting trainees: the case of the University of Bologna [journal article - articolo]. In THE INTERPRETERS' NEWSLETTER. Retrieved from https://hdl.handle.net/10446/308606
File allegato/i alla scheda:
File Dimensione del file Formato  
Interpreters-29-2024_Bertozzi.pdf

accesso aperto

Versione: publisher's version - versione editoriale
Licenza: Licenza Free to read
Dimensione del file 1.63 MB
Formato Adobe PDF
1.63 MB Adobe PDF Visualizza/Apri
Pubblicazioni consigliate

Aisberg ©2008 Servizi bibliotecari, Università degli studi di Bergamo | Terms of use/Condizioni di utilizzo

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10446/308606
Citazioni
  • Scopus 2
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact