VALESI, Riccardo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.557
NA - Nord America 200
AS - Asia 118
SA - Sud America 5
AF - Africa 1
OC - Oceania 1
Totale 1.882
Nazione #
IE - Irlanda 680
IT - Italia 655
US - Stati Uniti d'America 180
FR - Francia 66
SG - Singapore 38
GB - Regno Unito 36
RU - Federazione Russa 32
DE - Germania 31
CN - Cina 23
NL - Olanda 19
CA - Canada 16
IN - India 13
PL - Polonia 10
ES - Italia 9
KR - Corea 8
TR - Turchia 8
MY - Malesia 6
CH - Svizzera 5
JP - Giappone 5
BR - Brasile 4
CR - Costa Rica 4
HK - Hong Kong 4
IR - Iran 4
FI - Finlandia 3
RO - Romania 3
AT - Austria 2
BD - Bangladesh 2
ID - Indonesia 2
SA - Arabia Saudita 2
SM - San Marino 2
AU - Australia 1
AZ - Azerbaigian 1
BE - Belgio 1
BG - Bulgaria 1
EG - Egitto 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
VE - Venezuela 1
Totale 1.882
Città #
Dublin 667
Milan 122
Rome 65
Ashburn 34
Bari 30
Chandler 29
Dalmine 21
Washington 21
Los Angeles 16
Naples 16
Shanghai 15
Singapore 15
Turin 13
Bologna 12
Palermo 12
Colchester 11
Pune 11
Catania 10
Moscow 10
Mapo-gu 8
Munich 8
Ogden 8
Osnabrück 8
Senago 8
Trento 8
Amsterdam 7
Florence 7
Verona 7
Ankara 6
Casavatore 6
Cogolin 6
Ipswich 6
Kitchener 6
London 6
Modena 6
Scandiano 6
Brescia 5
Gorgonzola 5
Madrid 5
Padova 5
Pescara 5
Toronto 5
Boardman 4
Como 4
Genoa 4
Kuala Lumpur 4
Mountain View 4
Natal 4
Poggio Berni 4
Racibórz 4
Rho 4
Stuttgart 4
Arosio 3
Bergamo 3
Berlin 3
Bollate 3
Busto Garolfo 3
Castenaso 3
Cava de' Tirreni 3
Chicago 3
Ely 3
Ercolano 3
Helsinki 3
Hounslow 3
Marbella 3
Melegnano 3
Messina 3
Paderno Dugnano 3
Paris 3
Parma 3
Perugia 3
Pontedera 3
Rotterdam 3
Salgareda 3
San Jose 3
Sanremo 3
Varese 3
Venice 3
Vigevano 3
Warsaw 3
Waterloo 3
Zevenbergen 3
Arzignano 2
Ascoli Piceno 2
Avellino 2
Baronissi 2
Bassano del Grappa 2
Bovolone 2
Bucharest 2
Cantu 2
Cartago 2
Carugate 2
Casaluce 2
Cassano d'Adda 2
Castelcovati 2
Central 2
Cernusco sul Naviglio 2
Cesano Maderno 2
Ciampino 2
Corato 2
Totale 1.443
Nome #
Neurocinema: genesi di un modello valutativo dell'efficacia dei processi di comunicazione cinematografica. Un approccio neuroscientifico alla comprensione delle comunicazioni audiovisive 271
Validazione della versione italiana dell’Emotional Style Questionnaire (ESQ) 264
Neurocinematics: First Neuroscientific Evidence of Differential Effects of Multiple Trailers of the Same Film 192
Coaching (o Neurocoaching): prime evidenze neuroscientifiche sul legame Coach-Coachee durante una sessione in soggetti in transizione verso il mondo lavorativo 139
Exploratory Study on Bio-Risk Perception and Impact of Specific Training 96
Insect-based food consumption: hedonic or utilitarian motives? Moderation and segmentation analyses 89
Insect-based food consumption: the impact of brand equity on logo perception. A neuroscientific perspective 81
Neurocoaching: exploring the relationship between coach and coachee by means of bioelectrical signal similarities 79
Cool hunting. Segnali deboli, trend, metamorfosi di un'idea 69
"The theater of the mind": The effect of radio exposure on TV advertising 64
From Coaching to Neurocoaching: A Neuroscientific Approach during a Coaching Session to Assess the Relational Dynamics between Coach and Coachee—A Pilot Study 63
Yellow (Lens) Better: Bioelectrical and Biometrical Measures to Assess Arousing and Focusing Effects 62
The Role of the Emotional Sequence in the Communication of the Territorial Cheeses: A Neuromarketing Approach 62
Emotion assessment using Machine Learning and low-cost wearable devices 59
Looking through blue glasses: bioelectrical measures to assess the awakening after a calm situation 57
Neuroselling: unveiling the underlying processes of infomercials success 55
Neuroselling: applying neuroscience to selling for a new business perspective. An analysis on teleshopping advertising 54
Dissociable neural oscillatory mechanisms underlying unconscious priming of externally and intentionally initiated inhibition 54
Neuroscienze e cinema: modalità di rappresentazione nella dimensione "estesa" 49
Cibo a base di insetti: cosa ne pensano i consumatori? 33
Marketing e agli alimenti a base di insetti all'interno del contesto accademico 13
Insect-based food consumption: Hedonic or utilitarian motives? Moderation and segmentation analyses 8
Totale 1.913
Categoria #
all - tutte 6.709
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 6.709


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/2023403 0 0 14 75 35 59 31 37 41 30 53 28
2023/20241.402 57 60 67 65 84 227 539 68 61 60 57 57
2024/2025108 64 44 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.913